Rețeaua de hipermarketuri Auchan România a anunțat că va „îngheța” prețurile la peste 3.000 de produse marcă proprie, ca o măsură anti-inflație.

Sunt vizate produse din categoria alimentelor, de la lactate, brânzeturi, mezeluri, ouă, produse din carne, conserve și până la cafea și înghețată, cât și din cadrul gamei nealimentare, precum detergenți, cosmetice, articole de papetărie, bricolaj, auto și produse destinate animalelor de companie.

Măsura va fi aplicată cel puțin până la 30 septembrie 2022.

Pe durata desfășurării campaniei, între 22 iulie și 30 septembrie, produsele au prețurile permanent blocate în toate magazinele Auchan, precum și în magazinul online auchan.ro.

Auchan România are în portofoliu 262 de magazine, cuprinzând 33 de hipermarketuri, 6 supermarketuri și 223 de magazine de ultraproximitate MyAuchan, din care peste 200 în stațiile OMV Petrom.