Retailerul francez Auchan continuă parteneriatul cu OMV Petrom şi extinde reţeaua MyAuchan din staţiile Petrom, care va ajunge la 125 de magazine până la finele anului, faţă de 100 de unităţi în noiembrie. În primele unsprezece luni ale acestui an au fost amenajate în staţiile Petrom 75 de magazine MyAuchan, la care se adaugă cele 25 de magazine inaugurate în 2020.
”Ne dorim să accelerăm procesul de modernizare a staţiilor Petrom şi să îl finalizăm cu şase luni mai devreme decât am stabilit iniţial. Venim în întâmpinarea clienţilor noştri cu o ofertă diversificată de produse, de la un mix de soluţii pentru alimentarea autovehiculelor până la bunuri alimentare şi servicii”, spune Radu Căprău, membru al Directoratului responsabil OMV Petrom pentru activitatea Downstream Oil.
Magazinele MyAuchan includ până la 1.800 de produse, pentru consum imediat şi pentru acasă, cafea proaspătă, produse proaspete (fructe, produse de patiserie, lactate, mezeluri), produse congelate, dar şi băuturi, aperitiv sărat, dulciuri, produse de băcănie şi non-alimentare, precum cosmetice, detergenţi, jucării, produse pentru copii şi accesorii auto. În plus, 70 de magazine includ şi zone dedicate Costa Coffee, ca parte a unui parteneriat amplu ce presupune integrarea acestui concept la nivel naţional.